Liebster Blog Award

Herkese merhaba! The Reading Lady  ve Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi beni Liebster Blog Award adındaki bir ödüle aday göstermişler. İkisine de burada çok teşekkür ediyorum :) Bu ödüle aday gösterilenlerin yapması gereken birkaç şey var. The Reading Lady anlatmış .Hemen onun blogundan bir alıntı yapıyorum.

"Birazcık bu Liebster Blog Award hakkında bilgi vereyim. Bu ödül benim de anladığım kadarıyla yeni ya da henüz duyulmamış ama sevilen favori bloglarınızı aday gösterdiğiniz bir sistemle işliyor. Liebster'da zaten Almanca favori demekmiş. Yani Favorite Book Blog Award diye de çevirebiliriz sanırım. 

Bu ödül için bazı kurallar koymuşlar. Beni aday gösteren blog sahibesinin sorduğu 11 soruya cevap vereceğim, kendimle ilgili 11 şey açıklayacağım ve izleyici sayısı 200'den az 11 bloga 11 soru soracağım. (Bunu yaparken bizi aday gösteren bloga da teşekkür etmek şart :) )"

Ben iki blog sahibesi tarafından bu ödüle aday gösterildiğim için ikisinin sorduğu sorulara da cevap vereceğim ama öncelikle kendimle ilgili söyleyeceğim 11 maddeyi yazayım.

 Benimle İlgili 11 madde:
1.Kitap okumak benim için her zaman önemli bir ihtiyaç olmuştur. Uzun süre kitap okuyamadığımda kendimi 2.Tatlı yiyeceklerden ve turuncudan nefret ederim.
3.Hiç maharetli değilim ama okuduğum bölüm yüzünden her zaman ya dikiş nakışla ya da boyama ile uğramak zorundayım.
4.Makyaj hastasıyım. Özellikle ojeler konusunda saplantılı biriyim. 
5.Aşırı dağınık biriyim ve bunu seviyorum. Düzenli ortamda rahatsız olurum. 
6. Hayvan gibi yemek yememe rağmen bugüne kadar 44 kiloyu geçemedim :(
7.En büyük hayalim bir gün Rusya'ya gitmek.
8.Etrafımdaki herkese kitap okumayı aşılamaya çalışıyorum.
9.Bitkileri sevmem ama doğanın tahrip edilmesine katlanamam.
10.Kalem tutkum yüzünden kırtasiyeye girmeye korkuyorum. 
11.Dişçilere fobim var. Bir dişçiyi görmem bile elimin ayağımın titremesine sebep oluyor :(

 The Reading Lady'nin Sorduğu Sorular:

1.Nerelisin?
Adanalıyım.

2.Yaş kaç?
16 :)

3. Blogunun adı nereden geliyor ?
Kitaplara olan duygumu yansıtıyor.

4.En sevdiğin kitap ?
Gece Avcısı Serisi'nin ilk dört kitabı.

5.En sevdiğin yazar?
Karen Marie Moning

6.Okumaktan en çok hoşlandığın tür?
Fantastik

7.Hobilerin nelerdir?(okumak dışında )
Bu soru sayesinde okumaktan başka yaptığım tek şeyin ders çalışmak olduğunun farkına vardım :D

8.Blogunu yazmaya neden karar verdin ?
Okuduğum kitap hakkındaki düşüncelerimi paylaşma ihtiyacından dolayı açtım. Kitap okumayı sevmeyen insanlar yzlerine çığlık atılarak bir kitabın harika olmasından bahsedilmesini sevmiyorlar da =)

9.En çok etkilendiğin roman karakteri kim ? Neden ?
Aklıma ilk gelen Gece Avcısı Serisi'ndeki Ian karakteri oldu. Seride sık gözükmese de sinsi ve kurnaz olmasına bayılıyorum ♥

10.En sevdiğin aktör?
Johnny Depp

11. Sorulara cevap verirken sıkıldın mı? (Sıkıldıysan kusura bakma :))
 Hayır. Aksine çok eğlendim :)


Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi ise bu soruları sormuş:

1.Okuyor musun ?
Evet.

2.En sevdiğin tarihi aşk romanı kitabı?
Judith McNaught Düşler Krallığı

3.En sevdiğin Paranormal Kitap ve/veya seri?
Gece Avcısı Serisi


4.En sevdiğin Polisiye Kitap/Seri?
Tess Gerritsen - İkiz Bedenler


5.Yapmak istediğin iş? Aslında yapacağın iş? veya aslında yaptığın iş?
 Çocuk gelişimi okuduğum için anaokulu öğretmeni olacağım.


6.Boş vakitlerinde neler yaparsın?
Uyurum :)


7.Blog yazmaya nasıl başladın? Neden başladın?
Okuduğum kitaplar hakkında birileriyle sohbet etme ihtiyacı duyuyordum  ama çevremdeki insanlar benim okuduğum türde kitaplar okumuyordu. Bende blog açıp kitaplar hakkındaki düşüncelerimi burada paylaşmaya karar verdim.


8.Evcil hayvanın var mı?
Bir köpeğim var.


9.Yaşadığın şehir neresi?
Adana


10.En son katıldığın Kitap Fuar organizasyonu neydi? Ne zamandı?
Birkaç gün önce kitap fuarına katıldım.

11. Bloğumu takip ediyor musun :( Etmiyorsan beni çok üzüyorsun? :)
Takip ediyorum :)

 Benim aday gösterdiklerimin cevaplayacağı sorular ise ;
1.En sevdiğin yazar kim ?
2. En başarılı bulduğun yayınevi hangisi ?
3. Fobin var mı ? Varsa nedir ?
4. Bu güne kadar okuduğun kitaplar içerisinde en çok hangi karakterden nefret ettin ?
5.Bir insanda katlanamadığın bir özellik var mı ? Varsa Nedir ?
6.Kitap alırken kapağını da göz önünde bulundurur musun ?
7. En sevdiğin mevsim nedir ? 
8. Kendini bir hayvan olarak tanımlayacak olsaydın bu hayvan ne olurdu ? Neden bu hayvan ?
9. Adını duyduğunda bile yüzünün ekşimesine neden olacak bir kitap var mı ? Varsa hangi kitap ?
10. Ölmeden önce yapmak istediğin 4 şey nedir ?
11.Bir karakter ile sohbet edecek olsaydın bu hangi karakter oldurdu ? Ona ne sorardın?

Vee Aday gösterdiğim Bloglar:
1.Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
2.The Reading Lady
3.Kördüğüm Hayaller
4.Kitab-ı Sevda
5.Yorum Ustası
6.Kitap Tutkusu
7.Kitap Sayfaları
8.Bir Kitapseverin Günlüğü
9.Kitap Esintisi
10.Yorumbaz
11.Kitap Kumbaram

Hiç yorum yok: