Kara Altın (Kara Serisi #3)


 Ben bu serideki hiçbir kadın karakteri sevemiyorum yahu ! İlk başta okurken Alexandria ne kadar tatlı bir kız falan diyordum. Bir süre okuduktan sonra Alexandria'yı boğma hayallerine daldığımı fark ettim. 

 Alexandria yetim kardeşini büyükten biri. Zaten ilk başta okuyuculara gösterilen bu güçlü yapısına hayran kadım. Alexandria bir gün iş görüşmesi için yemeğe gider. Yemekte psişik yeteneği sayesinde kötü bir şey olacağını sezer. Çıkışta da o ve kardeşi sapkın bir vampir tarafından kaçırılır ve çeşitli işkencelere uğrar. Bir süre sonra Avcı Aidan gelir ve onları kurtarır. Bu kitabın başında olan olaylar. Bundan sonrasında da pek bir heyecan verici olay olmadı. Birkaç dövüş sahnesi olsa da bana yavan geldi. Tam anlamıyla kötü diyemem kitaba ama çok düşük bir tempoda ilerliyordu. birde o Alexandria'nın bir haltı anlamama durumu yok mu ! Tamam çok güçlü olabilir falan ama en azından  söyleneni dinleseydi. Dediğim dedik, sinir bozucu bir karakterdi. 

 Normalde bu kitaba devam etmezdim ama Ön Okumalar'ın burada yaptığı inceleme 5. kitabı merak etmeme yol açtı. Sırf merakımdan seriye devam edeceğim. Yoksa psişik kızlardan da karpatyalı erkeklerden de çok sıkıldım.

PUANIM: 


Hiç yorum yok: