6. Çukurova Kitap Fuarı


 Aslında derslerimin yoğunluğundan dolayı fuara gidemeyeceğimi düşünürken bir günde üç kere gittim. Merak ettiğim kitaplar haricinde bir şey almamaya özen gösterdim. Zaten öyle aşırı indirim de yoktu.Netten aynı indirimle kitap alabilirsiniz. Yine de fuarda alışveriş yapmayı çok seviyorum.  Normalde kitap alışverişini sitelerden yapan biri olarak fuardaki kitaplara dokunmak bana büyük mutluluk veriyor.


  
 Obsidiyen benim bu aralar en merak ettiğim kitap oldu. Sonunda okuyabileceğim için çok mutluyum :) Karanlığın Kızı ise ikinci kitabı bende mevcut olan bir serinin ilk kitabı. Böylece bir taşla iki kuş vurmuş oldum =)



  Epsilon Yayınlarından aldığım tek kitap İntikam Ateşi oldu. Epsilon bu seriyi Artemise kaptırmakla büyük hata etti. Nasıl olsa bundan sonraki kitapları Artemis Yayınları çıkaracak son bir kez kaliteli baskıyla okuyayım dedim :(



 Ephesus Yayınları bu fuarda favorimdi. Görevliler çok samimi ve bilgililerdi. Bu çok hoşuma gitti. Bazı görevliler oluyor soruyorsun bir şey bilmiyor. Hele o Etrafa ters ters bakan görevliler yok mu! Bunların hiçbirini Ephesus Yayınlarının görevlileriyle yaşamadım. 



 Ayrıca Ephesus Yayınlarından alığım kitapların içine çok güzel ayraçlar koymuşlar :)



 Renkli Kitap blogunda Drakula'nın çizgi romanını gördüğümde çok merak etmiştim. Biraz karıştırdıktan sonra almaya karar verdim.  Eğer bunu okuyabilirsem çizgi roman okumaya başlayacağım.




 Son olarak bir öğrencinin olmazsa olmazı olan test kitaplarından aldım. 

Sizin fuarla ilgili düşünceniz nedir ?

Hiç yorum yok: