Çocuk Da Yapmadım Kariyer De - Vefa Enver


 Vefa Enver'i her yerde duyuyor ve geniş bir hayran kitlesinin olduğunu biliyordum. Haliyle kitaplarını çok merak ediyordum. 

  Daha önce çok popüler olan Türk yazarları okuyup hayal kırıklığına uğramıştım. O yüzden Çocuk Da Yapamadım Kariyer De'ye başlarken büyük bir beklentim yoktu. Vefa Enver beni bu konuda oldukça şaşırttı. İlk defa bir Türk yazarın kitabını bu kadar sevdim. Yazar sahip olduğu hayran kitlesini - ve kesinlikle daha fazlasını- hak ediyor. 

 Romantik komedi türündeki bu kitap  bir romantik komediden beklenecek tüm özellikleri barındırıyor.Bolca güldürüyor, yer yerde hüzünlendirmeyi başarıyor. 

 Kitabımız üç arkadaşın arkadaşlıklarını ve aşk hayatlarını anlatıyor. Benim kitaptaki favori karakterim Aslı oldu. Utangaç sıkılgan halleri sayesinde bol bol eğlendim. Ve ilk defa okuduğum Türk kitabında beni tarihi aşk kitaplarındaki erkek karakterler kadar etkileyebilecek bir erkek karaktere rastladım. 

 Eğer sizde romantik komedi  seviyorsanız bu kitap tam size göre. Romantik komedi için ayılıp bayılmayan ben bile Vefa Enver'i favori yazarlarım arasına ekledim. Gerisini siz düşünün ;)

PUANIM:

Hiç yorum yok: