İHANET



 KİTAP YORUMU SPOİLER İÇERİR !

Savannah Serisinin her kitabı bir öncesinden güzel oluyor. Özellikle bu kitap harikaydı. Renne bulunmuş  ve Melaphia biraz kendine gelmişken yeni gelmişken yeni bir bela başlıyor.  Connie maya tanrıçası değilde vampir avcısı olduğu öğreniliyor. Okurken Jack'e çok acıdım. Hep arada kalıyor. Tüm vampirler Jack'ten artık avcı olan sevgilisini öldürmesini bekliyor. 

Tam Jack öldürmeye karar verince hop bir süpriz oluyor. Connie birkaç günlük hamileymiş. Hal böyle olunca Jack  avcıyı öldürmekten vazgeçiyor. Ben keşke öldürseymiş dedim. Çünkü avcının ilk avladığı vampir William oluyor. 

Serinin beşinci kitabını okumak için hiç hevesim kalmadı. Jack'i hiç başkahraman olarak görmedim. Seri William'sız nasıl olur  olur hiç bilmiyorum. Keşke William geri dönse :(

                                                                                 PUANIM:






Hiç yorum yok: