KAPAĞI YENİLENEN SERİ ( ATEŞ SERİSİ )



                                                                                                     

O kadar üzgünüm ki? Birkaç ay önce Ateş Serisi'nin ilk kitabı olan Karanlık Ateş'i almıştım. Keşke almasaydım. Zaten ikinci kitap olan Kan Ateşi'ni hiçbir yerde bulamamıştım. Zaten ben bu seriye başlamadan önce okuyucuların Epsilon Yayınları'nın bu seriyi önemsemediğiyle ilgili yorumlar okumuştum. Nereden bilebilirdim ki seri rezil olacak.




Öncelikle şunu söyleyeyim bu seri en kaliteli fantastik serilerden biri. Yani birçok seriden daha çok değer verilmesi gerektiğine inanıyorum. Ama maalesef öyle olmuyor.  Kapağı yenilenen serinin ilk iki kitabı tekrar basılacak. Bendeki ilk kitabın eski kapak olması beni çok üzdü. Çünkü apak berbat. Her şeyi gözardı edebilirim de o gül nedir öyle ya ! Kapak kitabın konusunu hiç yansıtmıyor.İkinci kitap olan kan ateşini hiçbir yerde bulamamıştım. En azından aldığımda onun kapağı güzel olacak. 

                                                


Madem bu kadar önemsiyorsun git kitabın yeni baskısını al dediğinizi duyar gibiyim. İşte asıl probleme geldik. Bu üç kitaptan sonrasını Artemis Yayınları çıkarmaya başlayacak. Yani bundan sonraki kitap kapakları rezil olacak. Ben Artemis Yayınları'nın hiçbir kapak çalışmasını sevmedim. Seven birine de rastlamadım. Durum böyle yani.

Bu arada bu seriyi fantastik sevenlere kesinlikle tavsiye ediyorum. Başlamak isteyenlerde ikinci baskıyı beklesinler. Sonra benim gibi üzülebilirler.


Hiç yorum yok: