GÖKMAVİSİ GÜNAHLAR


  Bu kitapta başka bir Anita vardı. Cinsellik zaten kitabın yarısını kaplıyordu. Kalan yarısında da Anita'nın değişen karakterini görüyoruz. Kitabın başından sonuna kadar eski Anita diye sayıkladım. Ben bu Anita'yı hiç sevmedim. Suçlu zevklerdeki Anita'yı çok özledim.

 Zor olsa da belki şu cinsellik konusu gözardı edilebilir. Peki ya o dikkat eksikliğine ne demeli ? Ya da Anita'nın aşırı hassas olması.  Yazar konuyu çok saptırdı. Kitabı okurken bir şey aklıma takıldı. Herkes Anita'ya hayran. Onunla olmak istiyor. Yahu kitaptaki karakterlerden biri de sarışın falan seviyordur belki. Bu bana pek gerçekçi gelmiyor. 

Diğer kitapları almayacağım söylesem de alacağımı biliyorum. Çünkü istediğin kadar sinirlen istediğin kadar üzül. Bu seriye başladığında bırakmak imkansız oluyor. Çünkü Anita Blake bağımlılık yapıyor.

 PUANIM:
 
                      

    


                                     

Hiç yorum yok: