Kaiken - KAİKEN NEDİR ? ve YORUM - (KONUŞAN KİTAPLAR İLE BLOG TURU )

  Herkese merhaba! Bugün blogumda Kaiken'in ne olduğunu öğrenebilir ve kitap yorumumu okuyabilirsiniz :)

Kaiken Nedir?
Kaiken 15cm boyutunda tek veya çift taraflı Japon hançeridir.

Kaiken
Eskiden samuray sınıfındaki erkek ve kadınlar kendini savunmak için yanlarında Kaiken taşırlarmış. Kaiken küçük boyundan dolayı taşıması daha kolay olduğu için Katana yerine tercih edilirmiş. Samurayla evlenen kadın kocasının evine gittiğinde yanında Kaiken taşıması beklenirdi.


Süslü, sade çeşit çeşit kaiken var.
 Yorum:
 Jean-Christophe Grangé daha önce pek çok kez duyduğum ama kitabını okumadığım yazardı. Şu anda neden daha önce bir kitabını alıp okumamışım diye dizlerimi dövüyorum.  Tanrı yazarımıza öyle bir hayal gücü bahşetmiş ki insan hayran kalmadan edemiyor.

 Kitabın içeriği hakkında bir şey söylemeyeceğim çünkü spoiler söylemeden bir şey anlatabileceğimi sanmıyorum. 

 Klasik gerilim kitaplarından sıkıldığım bir dönemde bu kitabı okuma şansı bulduğum için çok şanslıyım. Çünkü benim için Kaiken diğer gerilim kitaplarının arasından sıyrılıp baş köşeye kuruldu. 

 Psikolojik ögelerle harmanlanmış gerilim kitabı olan Kaiken benim aslında hiç de merak etmediğim bir kültüre sahip olan Japonya'yı işlemiş. Japon kültürüne ilgim olmamasına rağmen hiç rahatsız olmadım ve büyük bir keyifle okudum.


 PUANIM:


Sizde bu harika kitabı kazanan 5 kişiden biri olmak isterseniz çekilişe katılmayı unutmayın :D
a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok: