Hayalimdeki Barrons


Geçenlerde YouTube'da bu videoya denk geldim. Adam resmen benim hayalimde canlandırdığım Barrons. Nedendir bilmiyorum feci salakça bir sevinç içerisine girdim. Sonra bu adam kimdir nedir necidir diye araştırmaya koyuldum.  

 Bu beyefendi meğerse çok ünlü bir İngiliz modelmiş. 32 yaşında olan David Gandy bir sert baktığında daha da Barrons oluyor :D 




Bu videonun 2:24 den başlayıp 4:40 e kadar izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız :)



  Film çekildiğinde David  yerine abidik gubidik bir herifi seçerlerse izlemem o filmi. Zaten ne zaman okuyucunun isteğine göre oyuncu seçtiler ki :(

                                                                                                                                                                                                     

 Barrons olmasına engel olan tek şey maviş gözleri o da lensle halledilir =D Zaten David oyuncu olabileceğine dair sinyaller vermişti bir röportajında =D



 Sizce David Barrons olabilecek potansiyele sahip mi ? Bana göre fazlasıyla sahip de hehehe =D

Hiç yorum yok: