ZEHİR USTASI




  Yelena idam edilmek üzereyken komutanın başmuhafızı Valek'ten bir teklif alır. Komutanın çeşnicisi olmayı kabul ederse idamdan kurtulacaktır ama Valek ona  zehir verecektir. Eğer her gün gidip Valek'ten panzehiri almazsa ölecektir.

  Genellikle bir serinin ilk kitabı durgun olur. Yine kendimi yine böyle bir kitaba hazırlamıştım. Serinin ilk kitabı olmasına rağmen başından sonuna kadar heyecanlıydı.  Kitabın son sayfalarına geldiğimde bitmesin diye yavaş yavaş okudum. Kitabı okumadığım zamanlarda aklım hep kitaptaydı. 

 Yelena çok güçlü bir karakterdi. Zavallının başına gelenler pişmiş tavuğun başına gelmemiştir. Ama o hiç pes etmedi. Bu yönüyle benden tam puan aldı. Başmuhafız Valek ise baştan benim kalbimi çalmayı başardı :) Karakterler gerçekçiydi. Bu da kitaba adapte olmakta büyük kolaylık sağlıyor.





Kitabın kapağını beğenmediği daha öncede söylemiştim. Ama kitabın orijinal kapağını görünce bu fikrim değişti. Orijinal kapak daha albenili duruyor olabilir ama bence konuyu kapakta yansıtmayı Dex başarmış.  Arka planın karanlık olmasının kitabın gizemli ve heyecanlı konusunu daha iyi yansıttığını düşünüyorum.





DEX ikinci kitabın çeviride olduğunu ama gecikmeyeceğini haberini verdi. Merakla ikinci kitabı bekliyorum :)





 NOT: Zehir Ustası'nı almamın sebebi bu harika tanıtım videosuydu=)


PUANIM:



Hiç yorum yok: