Gökkuşağı Kitaplık :)

 Uzun zaman önce Youtube'da bir video izlemiştim. Videoda kitapları renklere göre dizmişlerdi. Hala o videoyu bulmaya çalışıyorum. Bulduğumda eklerim buraya :D Bende kitaplığımı bu hale getirmeye çalıştım ama videoda izlediğim gibi olmadı. Çünkü o kadar kitabım yok :(


 İlk önce kitaplığım önceki haline bakalım. Gördüğünüz gibi rasgele dizdiğim hiçbir düzene sahip olmayan kitaplığım.

 Ve sonrası;

Serileri birbirinden ayırmak istemediğim için tam anlamıyla gökkuşağı olmadı ama yinede güzel durduğunu düşünüyorum :) Siz ne dersiniz nasıl olmuş ?


 Kitaplığımda en beğendiğim yer burası oldu. Çünkü en güzel düzeni burada oluşturdum.



Mor kitabımın az olduğunu fark edince VA'dan bir kitap çıkarıp bu bölüme ekledim. Açıkcası o seriyi pek sevmediğim için bir problem de olmadı :D



 Bu da kitaplığımdaki en karışık raf. Yani sizin videolarımda gördüğünüz en alt raf. Birbirinden ayırmak istemediğim serileri sağ tarafa yerleştirdim. Geri kalan yerlerde pek düzenli olmadı ama çok yorulduğum için son rafta önüme geleni yerleştirdim. Bir gün boş vaktim olursa biraz daha düzenleyeceğim :D



Bu arada kitaplığım dolduğu için aldığım kitapları masaya dizeceğimi söylemiştim. Söyledikten sonra ilk alışverişimi yaptım. Aldığım kitaplar video çektikten sonra masama dizilecek :D Çok mutluyum :D Ders çalışırken kitaplarımı izleyebileceğim :D

Sizin kitaplığınızda nasıl bir düzen var ? Kitaplarınızı neye göre diziyorsunuz ?

Hiç yorum yok: