MİMLENDİM !

Bu sefer diğerlerinden farklı oldu.Çünkü bu sefer iki kişi tarafından mimlendim :) Sevgili Okaliptus Yaprağı ve   Kitap Telvesi'ne bu mim için teşekkür ederim. Şimdi sorulara geçelim.


*Günün nasıl geçti?
Biraz kjötüydü. Köpeğim Royce'da kene problemi başladı ve günümün yarısını bununla uğraşmak aldı. Kalan yarısını da kitap okuyarak ve ders çalışarak geçirdim.

*İsim vermeden bahset;
Ufak tefek  biri. gülünce çok şirin oluyor :)

*Neden hep cam kenarı;
Çünkü dışarıyı seyredebilirim.

*Bugün kendin için ne yaptın?
Cildime bakım yaptım.

*Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan;
Açtım. 5 dakikadır ilgimi bir şey çeksin diye bekliyorum -_- 

* Düşün ki o bunu okuyacak;
Seni çok seviyorum. Şimdi git bana kitap al :)

*Kahkaha atmana sebep olan karikatürler;
Hiç kahkaha atmama sebep olan karikatür olmadı. En fazla tebessüm oluşur yüzümde.

*Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz;
yeşil bardak

* Bir cümle düşün sonra yerlerini değiştirerek yaz;
Sağlar binlerce kitap dünyasının okumak olması

*Ctrl+v yap;
http://kitaptelvesi.blogspot.com/


 Bu mimi yapmak isteyen herkesi mimledim :)

Hiç yorum yok: