Yeni Yıl Bana Biraz Düzen Getirsin

Yeni yılda biraz düzen istiyorum. Tabi bu düzen blogumla ilgili olacak. nasıl bir düzen derseniz hemen anlatmaya başlayayım.

1. Goodreads, Vikitap ve Ne Okur'a Düzenli Olarak Gireceğim.

Evet. Bunu kesinlikle yapacağım. Çünkü bu sitelerde takılmak hem yararlı  hemde eğlenceli oluyor. Bir kitabı okuduktan sonra  başka insanlar o kitap hakkında ne düşünmüş bunu okumak çok hoş. Buralardan Beni arkadaş eklemek isterseniz Goodreads için buraya, Vikitap için buraya ve Ne Okur için buraya tıklayabilirsiniz.

2.Daha Çok Kitap Okuyacağım.
Kesinlikle daha çok kitap okumalıyım. Okuma hızımı hiç beğenmiyorum. Haftada en az 3 kitap okuyabilirim mesela. Hele şu son dönemlerde o kadar az kitap okuyorum ki!

3. Blogumla Çok İlgileneceğim.
Tabi bunu marttan sonrası için konuşuyorum. Şu YGS lanetini atlattıktan sonra her gün bir post  yazabilirim.

4. Daha Farklı Türlerde Okuyacağım.
Okumadığım türlerde veya okumadığım yazarlara ağırlık vereceğim bu sene. Hep fantastik nereye kadar. Tabi fantastik okumayı bırakacağımı kesinlikle söylemiyorum :)


Hiç yorum yok: