Bazı Kızlar Isırır


 Aslında artık vampir serilerine kolay kolay yaklaşmıyorum. Çünkü bir konunun tuttuğunu anlayan yazarlar - veya yazar olmaya çalışanlar- hemen o konunun üzerine çullanıyorlar. Haliyle birçok hayal kırıklığı yaratan kitapla karşılaşıyoruz. Blog turumuz için bu serinin ikinci kitabını yorumlayacağımızı öğrendiğimde biraz endişeli yaklaştım. Çünkü önceden başladığım vampir serileri dışında çok dikkatimi çekmediğim sürece vampir kitapları okumuyorum. Anlayacağınız üzere kitaba büyük bir ön yargıyla başladım  ama korktuğum olmadı. Bir serinin ilk kitabı olmasına rağmen hiç sıkılmadan okudum. Birkaç ufak yazım hayası gözüme çarpsa da rahatsız edecek düzeyde değildi.

  Karşımıza artık vampirlerin insanlardan gizlenmediği bir dünya çıkıyor. Merit yüksek lisans yapan bir öğrencidir. Bir gece üniversitede bir vampirin saldırısına uğrar ve Ethan adında bir vampir tarafından dönüştürülür. Ethan Chicago'da bulunan  vampir evlerinden birinin lideridir ki yalnızca liderler vampire dönüştürebilme hakkına sahiptir. 

 Karakterler çok eğlenceliydi. Bir tek Ethan benim kafam karıştırdı. Okurken sürekli ikilemde bırakıyordu. Sevsem mi nefret mi etsem bir türlü karar veremedim. Kitabı bitirdim ve hala Ethan hakkında kesin bir yargıya sahip değilim. Neyse serinin ikinci kitabını okuyunca bir karar veririm :D Bu yorumu yazmayı bitirir bitirmez serinin ikinci kitabının yanına koşacağım. Her ne kadar ölüp bittiğim bir kitap olmasa da  bu serinin bana sunduğu dünyayı sevdim.


 Normalde asla kitaba kıyıp da üzerini çizen biri değilim ama bu defa alıntı yaparken altını çizdim. Bence çok da güzel oldu. Hem alıntı yapmak daha kolay oldu hemde çok hoş görünüyor.

PUANIM:







Hiç yorum yok: