Beklediğim Sendin - Yorum


 Olay örgüsü 1900'lü yıllarda geçen kitapları pek sevmem. Çünkü yakın tarih pek ilgimi çekmiyor. Benim okuyabildiğim kitaplar ya 1800 ve öncesinde ya da günümüzde geçecek. Beklediğim Sendin'in konusu da 1937'de geçince elim kitaba pek varmadı.Kitaplığımda birkaç gün durduktan sonra kapağın güzelliğine dayanamayıp okumaya başladım. Kesinlikle korktuğum gibi geçtiği yılların olaylarına boğan bir kitap olmadı. O dönemi bilmeyenler için yeterli miktarda bilgi  barındırıyordu o kadar. 

 Kitabın adını ilk duyduğumda içinde bol miktarda aşk barından bir kitap olduğunu düşünmüştüm ama içinde aşk barındırsa da beklediğim kadar çok yoktu. Peki bu beni rahatsız etti mi ? Hayır. Çoğu kitabın benzerini bulabildiğimiz günümüzde böyle farklı bir anlatıma sahip bir kitap okumak iyi geldi.  Kitabı güzel kılan en büyük etkenin de anlatımı olduğunu düşünüyorum.  İlk yarısında biraz sıkıldığımı  itiraf etmeliyim. Tabi bu böyle devam etmedi. 250. sayfadan sonra elimden bırakamadım. Gece üçe kadar oturup okudum.

Beklediğim Sendin'in  film olacak olması beni çok sevindirdi. Normalde kitapların film olmasına karşıyım. Çünkü kitaptan uyarlama filmlerin çoğu hayal kırıklığı oluyor. Ama Beklediğim Sendin'i izlemek için sabırsızlanıyorum. Güzel bir film olacağı konusunda umutluyum.



PUANIM:


Hiç yorum yok: