Zaman Temsilcisi YORUM ( Konuşan Kitaplar İle Blog Turu )


 Zamanda yolculuk olayı hiçbir zaman ilgimi çeken bir konu olmamıştı. Hatta oldukça saçma buluyorum. Haliyle bu kitaba karşı biraz ilgisizdim. Kitabı okuduktan sonra Fikrimin değişeceğini de düşünmüyordum zaten ama bu kitap beni İyice soğuttu.

 Konusunu beğenmediğim için diğer şeylere bakacağım. Öncelikle baş karakterimiz çok sinirimi bozdu .Her ne kadar kitabımızın konusu gereği pasif olması gerekse de ben böyle alışık değilim. Karakter dediğin biraz kendini belli etmeli. 

 Hadi zamanda yolculukla ilgili kitap yaptın. Buna bir şey demiyorum. Sonuçta sevenler çok. Ama her zamanda yolculukla ilgili kitaplarda uzaylılar olmak zorunda mı! Ha aklımdayken uzaylılarla ilgili kitaplardan da nefret ederim -_-

 Yukarıda baş karakterimizi sevmediğimi söyledim. Bari kitapta birini sevseydim. Hepsi ayrı yapay. Kitabı okurken sanki yüzüme yüzüme ' Ben kurmacayım!' diye bağırıyor gibi hissettim. Benim gibi karakterlere çok önem veren birinin nasıl hayal kırıklığına uğradığınızı anlıyorsunuzdur :(

 Maalesef benden geçer bir not alamadı bu kitap. Belki başka biri okuduğunda çok beğenebilir ama benim için hayal kırıklığıydı. Kitaba 2 puan vermemin tek sebebi ise sonunun güzel olmasıydı.

PUANIM:

Kitap hakkında daha fazla bilgi alıp birçok etkinliğe katılmak için tur takvimimize göz atmayı unutmayın :)



Hiç yorum yok: