Elit


 ÇABUK YAZ KIERA ÇABUK! Böyle sonlar yazıp okuyucuyu aylarca bekletmek çok acımasızca. Kiera da gıcık sonlarla okuyucuyu delirtmek isteyen yazarlardan. Bunu da çok güzel başarıyor.

 Bu kitapta saraydaki durum daha da gergin bir hal aldı. Çünkü  kalan kız sayısı 6 olunca durum daha da ciddi oldu. Celeste daha da sürtük davranmaya başladı ve America daha da kararsız oldu. Kitap boyunca America'nın " Ay ben prenses olamam! Kimse benden daha iyi prenses olamaz" ikilemini okuduk. Çok sinirimi bozdu çok! Ben America'yı ayağı yere basen, ne istediğini bilen bir karakter olarak görmek isterdim. 

 Tabi kitapta asıl sinirimi bozan kişi Maxon oldu.  America'yı seviyorum diyor. gidiyor kıyıda köşede diğerlerini yiyor! Oh ne güzel. Prens değil mi işte şımarık velet!

 Celeste her zamanki gibi gıcıktı. Gitse de kurtulsak ya :D

 Ve sonunda seride gerçek bir kötü karakter oldu! Çok mutlu oldum desem tuhaf olur değil mi :D Ama çok mutlu oldum. Çünkü bu kötü karakterimizle serinin diğer kitapları daha da heyecanlı olacak :D

 Sanki sabahtan beri Spoiler vermiyormuşum gibi şimdi koca bir SPOİLER yazısı koyup kitabın sonu hakkındaki düşüncelerimi söyleyeceğim. (Adet yerini bulsun.)

SPOİLER!!!

 America'ya çok sinir oldum. Neyi zorluyorsun! Git Aspen ile evlen iki olarak mutlu mesut olarak yaşa! Yok tabi rahata alıştın. Yediğin önünde yemediğin arkanda tek düşünmen gerekenler de entrikalar. Kal bakalım America sarayda. Git yemek yeyip kıçını büyüt!

SPOİLER BİTTİ! (Sanırım)

 Bence ilk kitap olan Beni Seç daha güzeldi. Maxon çok tatlı America ne yapmak istediğini biliyordu. Bakalım üçüncü kitapta neler olacak ?

 PUANIM:




Hiç yorum yok: