Zaman Temsilcisi Olabilir misiniz ?



1) Kaç tane arkadaşın var?
a) Yüzlerce. Kevin Bacon’dan daha popüler birisiyim. 
b) Birkaç tane. Sadece birkaç tane yakın arkadaşımın olmasından hoşlanıyorum.
c) Sıfır. Kevin Bacon’u sevmeyen birisinden daha az popülerim.

2) Hangi arabayı kullanıyorsun?
a) A BMW 6 serisi. 6 silindirli 650i motora sahip.
b) Kırmızı bir tane.
c) Bir arabaya sahip değilim.

3) Şu an ki mesleğin ne?
a) Süper başarılı, gözü yükseklerde olan bir şehir işçisiyim.
b) Hayvanat bahçesinde çalışıyorum.
c) Benim bir işe sahip olmadığının gerçeğini bilebildiğin bir gerekçeden dolayı bu soruyu cevaplamayı reddediyorum.

4) Neden Zaman Temsilcisi olmayı istedin?
a) Ünlü olabilmek ve seksi Zaman Temsilcileri partilerinde diğer seksi Zaman Temsilcileri ile daha fazla seks yapabilmek için.
b) Zaman Temsilcisi ne demek?
c) Aslında bir zaman Temsilcisi olmak istemedim.

5) Zaman Temsilcisi olmak için maaş alamayacağınızı söylesek, bu sizin için ne kadar caydırıcı veya şevk kırıcı olur?
a) Hıı… Pardon?!
b) Muhtemelen şevk kırıcı
c) Hııımm, her neyse ben bu işi istemiyorum zaten.

6) Dünyanın inşasının varoluşunu yok edecek bir dünyanın sonu paradoksu tehdidi içerindeki bir durumda, ne yapardın?
a) Birisi ile sevişirdim.
b) Çalılıkların arkasına saklanırdım.
c) Belki dener ve olayı durdurmaya çalışırdım?

7) Hiç Ben Sherman tişörtüne sahip oldun mu?
a) Şu an bir tanesini giyiyorum.
b) Evet?
c) Bir ne?

 Eğer şimdiye kadar yaşamış dünyadaki en önemsiz insan olduğunu öğrenseydin, tepkin ne olurdu?
a) Bunun bir çeşit hata olduğunu söylerdim. Bildiğin üzere ofiste büyük bir anlaşma sayılıyorum.
b) Bunu sıkıntı etmem. Arkadaşlarıma ve aileme sahibime ve bu da her şeye bedel.
c) Lütfen bana bilmediğim bir şey söyle.

9) Hangi çeşit çay içersin?
a) Long Island soğuk çayı, uzun bir golf maçından sonra barda bankacı ahbaplarımla içerim.
b) Bitki çayı, kurutulmuş biberiye, geri dönüştürülmüş CD ve ince dallarla hazırlanmış bir fincanın içerisinde.
c) Bu bir çeşit çaydan daha fazlası olduğu anlamına mı geliyor?

10) Hayattan başka ne istiyorsun?
a) Ün, daha fazla seks, muhteşem bir sağlık ve daha fazla seks.
b) Sadece çevremde iyi arkadaşlarımın ve ailemin olduğu güzel bir yaşam istiyorum.
c) Hiçbir fikrim yok. Anti-protestocuların mitingde protestocu olmak konusunda ne yapacağım hakkında daha da bir kafam karışmış durumda.

Hangisi sensin?
Çoğunlukla a ise: Özür dileriz ama bu iş sana göre değil. Paternoster alanında ki Corney & Barrow’a geri dön ve bir başka martini sipariş et.
Çoğunlukla b ise: Sen iyi, hayata karşı iyi bir tutum içerisinde olan bir insana ve iyi bir ahlaki değere sahip birisine benziyorsun. Bu iş ne yazık ki sana uygun değil.
Çoğunlukla c ise: İşe alındın! Şimdi, eğer biz geleceğe gitmeni söylersek, nasıl bir tepki verirsin?




a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok: