Yanlış Yatak - Kate Robert


 Facebook sayfasındaki bir yarışmada bu kitabı gördüm ve kapağının güzelliğine dayanamayıp hemen katıldım. Tabi ki çekilişi kazanamadım. Bende içimde kalmasın bari alayım dedim.Kapağının güzelliğine bakıp da aldığım kitaplar içerisinde beni hayal kırıklığına uğratmayan nadir kitaplardan oldu.

 Abisinin askerlik arkadaşı ve aynı zamanda kendi patronu olan adama aşık (!) olan Elle bu iş böyle olmayacak ben  gece gizlice sevdiceğimin yatağına gireyim, reddedilirsem daha kolay hazmederim düşüncesiyle seksi iç çamaşırlarını üzerine geçirip platonik aşkının yatak odasına girer. DUR!(Bu uyarı kendime ) En önemli yerini size anlatmayacağım ki okursanız en güzel yerini benden öğrenmeyin :D

 Yanlış Yatak genel olarak eğlenceli bir aşk kitabıydı ama fazla bir şey beklerseniz hayal kırıklığına uğrarsınız. Tabi bu kötü bir kitap demek olmuyor. Eğer bir aşk filmi izlemek istiyorsanız film izlemek yerine bu kitabı da okuyabilirsiniz :) Zaten çok çabuk bitiyor.

 Not: Dövmeli erkekler candır.
PUANIM:
veya
Karar veremedim :)

Hiç yorum yok: