SICAK BEDENLER



Bu kitabı alırken çok tereddütte kalmıştım. Daha önce hiç zombiler ile ilgili kitap okumamıştım. Midemi bulandıracak bir kitap okumak da istemiyordum ama sonunda merakıma yenik düşüp almıştım. İyi ki almışım.


Kitabın yarısına geldiğimde zombi  R'yi okuduğum kitaplardaki birçok karakterden daha fazla sevdiğimi fark ettim. Yazarın hayal gücüne hayran kaldığımı da söylemeden edemeyeceğim. Fantastik severlere rahatlıkla önerebilirim.


Arka Kapak:Alışmayı öğrendim. Kendimi doğru düzgün tanımadığım için üzgünüm, ama artık ismim yok. Benimkinin baş harfi “R” idi, ama artık sadece bunu hatırlıyorum. Komik, çünkü sağlığımda hep başka insanların isimlerini unuturdum. Arkadaşım “M”nin dediğine göre zombi olmanın ironik tarafı şu ki, her şey komik geliyor ama dudakların çürüyüp döküldüğü için gülümseyemiyorsun… 

Romeo’nun bir ölü, Juliet’in ise dünyanın sonunda hayatta kalmış bir avuç insandan biri olduğu bir aşk hikâyesi hayal edin… Ve insanlığı kurtaracak, bir zombiye yeniden hayat verecek kadar gerçek ve tutkulu bir aşkı…

Hiç yorum yok: