MİM

Deli Kitap tarafından mimlenmişim :) Bu güzel mim için çok teşekkür ederim. Sorulara bayıldım .

1. Ne sıklıkla kitap okuyorsunuz ? Bulduğun her fırsatta kitap okuyan biriyim. Kitapsız hiçbir yere gitmem. Hastaneye giderken bile yanımda kitap götürürüm.
 
2. En sevdiğiniz yazarlar?
Hımm.Zor bir soru :) Jeaniene Frost, Judith McNaught  ve Laurell K. Hamilton vazgeçilmezlerim.Sonrasında ise Kristin Hannah, Tess Gerritsen, Rachel Vincent... bu listeyi uzatmak mümkün .

3. En beğendiğin kitaplar ?
Kleopatra benim bu güne kadar en beğendiğim kitap. Bunun haricinde 2. sorudaki yazarların tüm kitaplarını seviyorum.

4.(Yerli/yabancı) En çok hangi yazarların kitaplarını okumayı tercih edersiniz ?
Kitaplığıma dönüp baktığımda neredeyse hiç yerli yazar göremiyorum. Bunun sebebi çok beğenilmesine rağmen okuduğum ve hiç beğenmediğim kitaplar.Ama bunu aşmak istiyorum. Bir daha ki kitap alışverişimde yerli yazarlar olacak.Ön yargılı olmak hoş değil. Gerçekten beğeneceğim güzel yazarlar çıkabilir.

5. Bu güne kadar en beğendiğin kitap serisi?
Gece avcısı serisi ve Anita Blake arasında kararsız kaldım :)

6.Daha çok hangi tarzda okumaktan hoşlanırsınız?
Fantastik her zaman önceliğim.Günlük hayattaki stres ve yorgunluktan sonra kafamı dağıtmak için her zaman fantastiğe sığınırım. Sonraki favorim ise tarih. Her türlü olabilir bu tarihi aşk biyografi şeklinde hiç fark etmez. Tarihe küçüklükten beri büyük bir ilgim var. Tarih beni büyülüyor.

7.Şu anda hangi kitabı okuyorsunuz?
İpekler Kraliçesi-Vanora Bennett

8.En son okuduğunuz kitap ?
Sıcak Bedenler- Isaac Marion

9.Kitap blogları hakkında ne düşünüyorsunuz ? Yeterli mi?
Bir kitap almadan önce o kitap hakkında bloglara yazılmış yazılara bakarım. Bence her biri ayrı bir güzellik :D



10. Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?
Küçük yaşlarda annemin bana her gece kitapla yanıma gelmesiyle başladı her şey. Bazı geceler kitabı annemin elinden alıp okuyormuş gibi yaparak anlatırdım. Okumaya başladığımda ise kitap okumak benim için bağımlılık haline geldi. Artık kitap benim için bağımlılık bile değil. Nasıl nefes almadan yaşanmazsa bende kitap olmadan yaşayamam. 


Hiç yorum yok: