KARANLIK ATEŞ




Karanlık Ateş bitti. Keşke bitmeseydi. Uzun zamandır bu kadar güzel ve akıcı kitap okumamıştım. Yazarın özgün bir konu işlemese de çok hoşuma gitti.Aslında bu kitaba daha erken başlardım ama kitabın kapağı beni durdurdu. okuduğumda anladım. Meğer kapakla kitabın konusunun zerre kadar alakası yokmuş. 

Konusuna gelirsek pembe düşkünü MacKayla'nın hayatı bir telefonun gelmesiyle altüst olur. Kardeşi öldürülmüştür ve katil bulunamamıştır.MacKayla kardeşinin katilini bulmak için İrlanda'ya gider ve hiçbir şeyin aslında göründüğü gibi olmadığını anlar. 


Ülkemizde üç kitabı çıkmış. Kitabı araştırırken okurların Epsilon Yayınları'nın bu kitaba önem vermediğinden şikayet ettiklerini görmüştüm. Umarım Epsilon Yayınları kitapları erken çıkarmaya gayret gösterir.

Siz ne okuyorsunuz ?


Hiç yorum yok: