Rüya Ateşi (Yorumlama Çabalarım ve Alıntı)


 Neden yorumlama çabalarım diye sorarsanız ben bu seriyi yorumlayamıyorum. Çünkü söz konusu bu seri olunca kendimi kaybediyorum =D Bu yüzden adam akıllı yorum beklemeyin benden :P  Yoruma başlamadan önce eğer bu seriye başlamadıysanız bir an önce başlamanızı tavsiye ediyorum. Eğer yakınımda olsaydınız emin olun bu seriyi size zorla okuturdum =D

 Kitabımıza bakacak olursak Barrons her zamankinden daha gizemli (aynı zamanda hateşli, harika, kötü, serseri, iç gıcıklayıcı...) bir haldeydi. Seriyi okumayıp Barrons da kim diyenler size onu birkaç cümleyle anlatmaya çalışacağım. O kesinlikle sizin alışık olduğunuz sevdiği için her şeyi feda edip  sevdiceğinin yanına koşan bir adam değil. Çünkü onun birini sevip sevmediği belli değil. Zaten iyi mi kötü mü o da belli değil. Tamam tamam. Anlatmayı denemekten vazgeçiyorum ama size şu kadarını söyleyeyim. Bu adam DEHŞET MÜTHiŞ!!!


 Uzun süre beklediğim için midir nedir göz açıp kapayıncaya kadar kitabın sonuna geldim. O yüzden alıntı olarak sadece bir yeri işaret etmişim. Neyse hiç olmamasından iyidir değil mi ^.^


 
 Kapağı konusunda çok endişeliydim. Ama ben bu kapağa bayıldım. Her detayı harika.

Bir saçma yazının daha sonuna geldik :D Yukarıda dediklerimden bir şey anlamadıysanız (ki kesinlikle bu durum normal :D ) siz bu cümleyi dikkate alın.

 GİDİN VE BU SERİYE BİR AN ÖNCE BAŞLAYIN. BAĞIMLISI OLACAKSINIZ!

PUANIM:

Hiç yorum yok: