Kötü Blogger (Bitirdiğim ve Yarıladığım Kitaplar)


Uzun süredir bloğumla ilgilenmiyorum.Bahar mı çarptı beni ?Cıks. Derslerim mi yoğun ? Hiç değil. Peki neden bloğunu ihmal ettin derseniz bana göre çok mantıklı bir açıklaması var(seriyi okumayanlar kesinlikle saçma bulacak =D ) 


 Bu aralar Rüya Ateşi'nden kafamı kaldıramaz durumdayım. Bunu yazarken bile aklım kitapta. bitmemesi için sürekli geriye dönüşler yaparak okuyorum.Buna rağmen yetmiş sayfa kaldı :'(

İşte bu kitap yüzünden blogdan bu derece koptum. Eminim seriyi okuyanlar beni anlıyordur. Bu arada okuduğum bir kitap da arada kaynadı. Uçabilen Kız'ı yorumlamak için açmıştım bu postu ama gördüğünüz gibi kitabı yorumlayabilecek bir ruh halinde değilim. Sadece çok beğendiğimi ve her yaşa hitap edebileceğini söyleyebilirim.

Not: Nisan ayında okuduklarım videosunu Mayıs'ın başında yapmadım ama eğer isterseniz yapabilirim :)

UYARI: Birkaç gün boyunca blogum ateş serisi tarafından istila edilecektir. Benden söylemesi ;)

Hiç yorum yok: