Fırsatcı Ve Yazar Hakkında Bilinmeyenler (konuşan Kitaplar İle Blog Günleri)


Herkese Merhaba! Tarryn Fisher’a kendisi ve kitabı Fırsatçı ile ilgili daha önce paylaşmadığı 10 gerçeği sorduk, bakın cevapları...


Benim hakkımdaki rastgele 10 gerçek...

1. Daireler kümesi gördüğüm zaman, kusmak istiyorum.
2. Bir mağazaya girdiğimde, mutlaka alışveriş yapmam gerekir. Aldığım sadece tuvalet kağıdı bile olsa.
3. Evcil bir lama istiyorum.
4. Bir babaanne gibi araba kullanıyorum.
5. Gökyüzü dalışına bayılıyorum.
6. Dik bir yamaç görürsem, her zaman aşağı yuvarlanırım.
7. Dondurmamın üzerine süt dökerim.
8. Spor ayakkabım yok.
9. Doğum yapmayı seviyorum.
10. Bahçe cüceleri biriktiriyorum.


Fırsatçı hakkında rastgele 10 gerçek...

1. Aslında adı “Vivre” olacaktı; Fransızca “hayatı dolu dolu yaşamak” anlamına geliyor.
2. Jaxson’s Dondurmacısı gerçekten var.
3. Cammie’yi en yakın lise arkadaşım, Danielle’den yola çıkarak oluşturdum.
4. İlk yazdığım versiyonda Caleb ve Olivia hiç sevişmiyorlardı.
5. Caleb, benim İncil’deki en sevdiğim karakter.
6. Kitapta gerçek Caleb’a gönderilmiş bir sürü ipucu var.
7. Evet, gerçekten bir Caleb var.
8. Eskiden yazarken, ocağın üzerinde bir tencerede su kaynatırdım, çünkü kaynayan suyun çıkardığı sesi seviyorum.
9. Fırsatçı’yı ilk olarak, kendi websitemde bölüm bölüm yayımladım.
10. Aslında hikayeye devam etmeyi hiç düşünmemiştim, ta ki; hayranlarım devam etmem için yalvarana kadar.

Hiç yorum yok: