Neredesin Bernadette? -ALINTILAR (Konuşan Kitaplar İle Blog Turu)

Blog turumuzun ikinci gününde herkese merhaba! Blogumda kitap Bloğumda kitaptan alıntıları okuyabilirsiniz. Yazarla söyleşi, alıntılar ve daha fazlası için diğer blogları ziyaret etmeyi unutmayın :)

ALINTILAR:

"Uykuya dalıyorsun; uyandığında sadece Craftsman tarzı bir evde yaşamak isteyeceksin, hangi yılda olduğunu umursamayacaksın, tek umurunda olan duvarların kalın, pencerelerin küçücük, odaların karanlı, tavanların alçak olması ve arsada kötü şekilde konumlanmış olması olacak."

"Galer Caddesi o kadar gülünç ki kendi kendini çiğneyerek dördüncü sınıflara Çin'in Tibet halkına uyguladığı soykırımın (aynı derecede yıkıcı olan kültürel soykırımdan bahsetmiyorum bile) Avantajlarını tartışılıyor. Olumlu noktalarından birisinin, doyurulması gereken daha az Tibetli olması nedeniyle dünyanın açlık sorununa olumlu bir katkı yapılması olduğunu savunmalarını isteyecek oldum, ama Bayan Lotterstein söylediklerimi duydu ve buna cüret etmememi salık verdi."

"Bir tabela yaptırmak istiyorum. İki buçuk metreye bir buçuk metre. Üstünde yazılmasını istediklerim şöyle:
ÖZEL MÜLK
İZİNSİZ GİRİLEMEZ
Galer Caddesi Uyuzları
Tutuklanacak
Ve Uyuz Hapishanesine Yollanacaklardır "

" 'Derste Antartika'yı işliyoruz,'dedim.'Bütün kaşiflerin günlüklerini okudum ve sunumumu Shackleton üzerine yapacağım.'Sandalyemde sallanmaya başladım.
'İnanamıyorum.İkiniz de olmaz demediniz.'
'Ben senin demeni bekliyordum,' dedi babam anneme.
'Bende senin demeni bekliyordum,' dedi annem.'Çalışman gerekiyor.'
'Aman Tanrım.Bu evet demek!'Sandalyemde zıpladım.' Bu bir evet!' "

"Onunla konuşmayı denedim ama arabanın camları kapalıydı ve beni görmemiş gibi yaptı.Havalı havalı salınan Eşarbı ve kapkara güneş gözlükleriyle sanırsın Fransa first lady'siArabasının camına tıklattım ama o basıp gitti.
Ayağımın üstünden!Acile gittim ve yaralandığımı kabul etmeyen beceriksiz bir doktorla uğraştım."


Ve Tur Takvimimiz :)

Hiç yorum yok: