KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI



 Öncelikle kitabın yapılan onca olumsuz yorumu hak etmediğini söyleyerek başlamak istiyorum. Belki size bir şey katmayabilir ama birçok kitaptan daha iyi. 


 O olumsuz yorumları gördükten sonra bende bir tereddüt oluşmuştu. Kitabı okurken ilk başta garipsedim. Çünkü tam bir karaktere alıştım derken hop diğerine geçiyordu. Ama bu çok kısa sürdü. Daha ne olduğunu anlamadan kitabın sonuna geldiğimi fark ettim. Küçük Mucizeler Dükkanı'nı elime aldığımda zaman kavramını yitiriyordum. Karakterlerde bu kitabın akıcılığını büyük ölçüde etkiledi. Çok gerçekçiydi.Karşımızda kusurları olmayan karakterler yoktu. Bu çok hoşuma gitti.


Serinin ikinci kitabı olan Bir Yumak Mutluluk'u kitabın yarısındayken karar vermiştim. Bence sizde bu olumsuz yorumları gözardı edip bu kitaba bir şans vermelisiniz.

Hiç yorum yok: