MOLLY'NİN MATEMİ




Bu kitabı kütüphanede gördüm.Kapağı çok ilginç ve hoş olduğu için konusuna bile bakmadan aldım. Molly'nin ölümden sonraki hayatı ve nasıl öldüğü anlatılıyor. O kadar çok eğlenceliydi ki nasıl bittiğini anlamadım . Bir baktım ki kitabın sonuna gelmişim. Çok eğlenceli ve değişik bir tarzı vardı. Ölüm konusu ancak bu kadar harika işlenebilir.


Molly çok tatlı bir karakter. Okurken onun düşüncelerine gülmekten kendimi alıkoyamadım. Kitabı okurken Molly'nin üç yaşındaki kızı Annabel'in  Molly öldükten sonra ortalıkta rezil olmasına çok üzüldüm. Zaten günlük yaşantımızda da ufak bir sorun olduğunda en çok etkilenenler malesef  küçük çocuklar oluyor. 


 Kitabın arka kapağı övgülerle dolu ki bunların hepsini hak ediyor.Değişik tarzda kitap okumak isteyenlere rahatlıkla önerebilirim. 


Sizler ne okuyorsunuz ? 






Hiç yorum yok: