S*KTİR ET



Tam bir hayal kırıklığıydı benim için. Büyük umutlarla almıştım bu kitabı. Ama kitapta mantıklı bir paragraf bile yoktu. 


İlk yirmi sayfasını okuduğumda sanırım ileride güzelleşecek diye düşündüm. Okuyorum okuyorum değişen bir şey yok. Başı ne kadar sıkıcıysa sonu da öyle. Zaten kitabın bu kadar çok tutulmasının sebebinin adından kaynaklandığı çok belli. Zaten onlardan biri de benim. Küçük şeyleri bile büyük problem haline getiren biriyim. Belki benim bu durumumu düzeltmeme yardım eder diye düşünüyordum ama boşa harcanan parama ve bu kitabı okurken giden değerli zamanıma üzülmekten başka bir şey sağladığı yok.


Yazar, yazmak için yazmış. Kitapta yazdığı şeyleri uyguladığına da inanmıyorum zaten. Kim kitapta yazan şeylere tamamıyla uygulayabilir ki zaten? 


Sizde sakın kitabın adına kanıp ya da elinde bu kitapla gezenleri görürseniz kitapçıya koşmayın onlarda mağdurlardır. Yine de siz bu kitabı okuduktan sonra hala kitabı almayı düşünüyorsanız yada almamakta karasızsanız biraz araştırma yapın. Eminim yorumların %90ı benim yazdıklarıma benzer şeyler yazmış olacaktır.


Hiç yorum yok: