KARAMCAMDAN KELEBEK


Anita Blake serisi zaten çok sevdiğim seri. Serinin ilk 8 kitabından sonra başka türden kitaplar okuyabilmek için seriye ara vermiştim. Son kitap alışverişimde serinin 9. kitabını aldım .Vampir avcısı Anita'yı o kadar çok özlemişim ki 847 sayfalık kitabın nasıl bittiğini anlamadım.

Bu kitapta Anita'nın kiralık katil olan arkadaşı Edward'a borcu olduğu için onun yardımına gitmesiyle başlıyor.Çok gizemli bir karakter olan Edward beni bu kitapta çok şaşırttı. Laurell harikalar yaratıyor!

Edward'ın tek başına mücadele edemeyeceği kadar güçlü olan ölümcül bir rakip var.Yardım isteğiyle birlikte anita kendini yine canavarlarla dolu bir ortamda buluyor. Edward'ın yardım istediği tek kişi de Anita değil. Bernardo, Olaf Anita ve Edward'dan oluşan takım bu olayı çözmeye karalı.

Bu arada Olaf karakterine dikkat edilmesi gerekir. Çünkü Anita'ya kafayı fena halde taktı! İleride Anita'nın başını çok ağrıtacağa benziyor. Edward hakkında çok şey öğrendim bu sayede. Size ufak bir Spoiler. Eğer edWard'ın tehlikeli olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Edward'dan daha tehlikeli olan şey AİLE BABASI EDWARD.

Harika bir kitaptı. 10. Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum.

Hiç yorum yok: