KİTAP ALIŞVERİŞİ #2


Yine internetten birbirinden güzel kitaplar sipariş ettim. Alışverişimi Her zamanki gibi okuoku'dan yaptım. Çünkü  bildiğim kapıda ödeme seçeneği sunan tek site okuoku.






Hayranı olduğum Gece Avcısı Serisi'nin 5. kitabı Mezarın yüzü çıktı. Tabi ki sipariş verirken önceliğimdi. Kapağını diğer kitaplara göre daha başarısız buldum ama Artemis Yayınları'nın orjinal kapak kullanmasını seviyorum. Kitabın içinden ayraç ve poster çıkmaması beni çok üzdü. 5 ve6. kitaplar birlikte çıkacak demişlerdi ama 6. kitaptan hala haber yok.Umarım 6. kitabı bir an önce çıkarırlar ya da bir açıklama yaparlar.






Anita'nın 10 kitabını da almış bulunuyorum. Arka kapak yazısını okumadım. Zaten gereği de yok. Söz konusu Laurell K. Hamilton ise yazdığı herşeyi rahatlıkla okuyabilirim.Bu kitapta Anita'yı hangi maceralar bekliyor okuyup öğreneceğim.











Birçok blogda bu kitap için övgü dolu yorumlarla karşılaştım. Konusu hakkında ufak bir araştırma yaptığımda zombilerle ilgili olduğunu öğrendim. Daha önce hiç zombilerden bahseden kitap okumamıştım. Umarım memnun kalırım.






Okuoku'nun en sevdiğim özelliklerinden biri de harika ayraçlar göndermeleri :)


Sizler ne yapıyorsunuz ? ne okuyorsunuz ? Yorum bırakmayı unutmayın :)



                                                 

Hiç yorum yok: