Konuşan Kitaplar İle Blog turları / 2.Gün Mart Menekşeleri - Sarah Jio / ALINTILAR


  Herkese Merhaba ! Bu turumuzda Mart Menekşeleri adlı kitabı inceleyeceğiz. Blogumda bu kitap hakkındaki yorumumu ve kitaptan alıntılar okuyacaksınız. Yazar tanıtımı, yazar söyleşi ve daha fazlası için diğer blogları ziyaret etmeyi unutmayın !

Yorumum:

 Emily'nin eşi tarafından terk edilmesiyle başlıyor kitap. Emily başka bir kadına tercih edilmiştir. Yakın arkadaşının tavsiyesi üzerine kafasını dağıtmak için büyük Yengesi Bee'nin yaşadığı Bainbridge adasına gider. Yengesinin evinde kaldığı odada kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Günlüğü eline alır ve okumaya başlar...

İlk okumaya başladığımda orta seviyede bir kitap olduğunu düşünsem de okudukça bu fikrim değişti. Kitaptaki günlük olayı çok hoşuma gitti. Günlüğü okurken en az Emily kadar bende heyecanlandım. Çok inandırıcı yazılmıştı. Hatta bir ara kitabın son sayfasını açtığımda romanın konusunun gerçek olduğuna dair bir not göreceğimi düşündüm. Kitabın ilk kırk sayfası durgundu - ama sıkıcı değildi. İlerledikçe hareketlenmeye başladı. Bir süre sonra elimden bırakamayacak hale geldim ve bomba gibi bir sonla bitti. 

Yazarın yurtdışında çıkmış olan iki kitabı daha varmış. O iki kitabın ülkemizde çıkacağı günü iple çekiyorum =)


 PUANIM:

Alıntılar:

"Birkaç saat için, en azından boşanma evraklarını imzalayana kadar o hala benim kocamdı.Ancak evlendiğim adamın bir başkası için beni terk ediyor oluşunu bilip de bu koyu kahve gözlerin içine bakmak, gerçekten zordu.Biz bu duruma nasıl gelmiştik ?"

"Yerden bir taş alıp denize,olabildiğince uzağa atmaya çalıştım.Kahretsin.Neden hikayemiz böyle bitmek zorundaydı? Sonra başka bir taş daha aldım ve bağırarak onu da denize fırlattım.Yorgunluktan bir odun parçası zerine yığılana kadar bunu yapmaya devam ettim. Joel bu hale nasıl geldi? Ben nasıl böyle olabildim ? Her şeye rağmen, bir parçam onu tekrar istiyordu ve bu yüzden kendimden nefret ediyordum."

"Annabelle'in dediği gibi, burada hayatı oluruna bırakacaktım. Her sabah bilgisayarın başına oturup  vasat bir cümleyle yaptığım gibi kendimi sorgulamayacak ya da düzeltmeyecektim. Bu Mart ayında Benim hayatım özgürce yazılacaktı." 

"Tanrı'nın gözünde bütün günahlar aynı değil miydi ?Çocukluğumdan beri pazar ayinlerinde duyduğum şeyi bu değil miydi ? Bir anda kendimi cennetten kovulan bir kafir gibi hissetmiştim."



29 Aralık 2012 (Saat – 12:30 itibariyle)
30 Aralık 2012 (Saat – 12:30 itibariyle)

Kitap Yorumu - 8 blog* birden…

Başka Bloglarda Neler Yazılmış-
http://kitaptelvesi.blogspot.com/
*8 blog’un birden yorumlarını http://konusankitaplarileblogturu.wordpress.com adresinde bir arada bulabilirsiniz…

Arkadya Yayınlarına bu blog turundaki katkılarından dolayı teşekkür 
ederiz… 

facebkk profil resmi

404159_399285453471865_996563532_n

Hiç yorum yok: