İSKOÇYALI'NIN KOLLARINDA


Okuoku'dan yaptığım alışverişte İskoçyalı'nın Gelini'ni sipariş etmiştim ama bana yanlışlıkla İskoçyalı'nın Kollarında'yı göndermişler. Bende sırf bu kitap için tekrar kargoyu göndermeye üşendiğim için bir şey demedim. 

Mairin Suart büyük bir mirasın sahibidir ve peşinde o mirasa sahip olmak isteyen dolu kişi var. En hırslı olanı ise Duncan Cameron'dır.  Birkaç yıldır kilisede saklanan Mairin'in yerini Duncan Cameron öğrenir ve o kiliseye adamlarını yollar. Adamlar Mairin'i kiliseden zorla kaçırırlar ve Duncan'a götürmek üzere yola çıkarlar. Yolda mola verdiklerinde küçük bir çocuk atları çalmaya çalışır ama yakalanır. Adamlar tam çocuğu dövecekken Mairin çocuğun önüne atlar. Adamlar da uğraşmak istemediği için seslenmezler. Çocuk Mairin'e adının Cispin olduğunu ve ikisininde kurtulacağını söyler. Kaleye vardıklarında Duncan hemen Mairin ile evlenmeye kalkar. Mairin evet demeyince onu çok kötü döver. Mairin'in bu haline acıyan bir hizmetçi Mairin ve Crispin'in kaçmasına yardım ederler.

Maririn McCabe kalesine vardığında Ducan'ın dayağı yüzünden bayılmak üzeredir. Ewan McCabe Mairin'in üzerinde Duncan'ın renklerini görünce sinirlenir ama sonra oğlunu kurtardığını öğrenince Mairin'i kalesinde ağırlamaya karar verir. Mairin ilk başta kendisiyle ilgili birşey söylemek istemese de Ewan'ın Mairin hakkındaki gerçekleri öğrenmesi uzun sürmez. Ewan Mairin ile evlenerek hem klanının ihtiyaç duyduğu büyük servete kavuşabilir hemde Duncan'dan intikamını alacaktır.

 Aslında kitapta pek fazla görünmese de benim dikkatimi Ewan'ın kardeşi Alaric çekti. Belki bu kitap seridir ve Alaric ile ilgili bir kitap da vardır diye umut ettim ama maalesef yokmuş. Tarihi aşk kitaplarındaki erkek karakterlerin size kendini hayran bırakması gerekir ama Ewan için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Hatta yer yer sinir oldum. Kahraman olmasına rağmen bana çok yüzeysel geldi. Mairin için aynı eyi söyleyemeyeceğim. Okurken sık sık  gülümsememe sebep oldu. Yerine göre tam bir şeytan olurken bazı durumlarda saflığı gülme krizlerine girmeme neden oldu. 

NOT: Fotoğraftaki silgi kalıntılarını görmezden gelin :)

PUANIM:

Hiç yorum yok: