FIRTINA


Daha önce bu yazarın Kara Melek adlı romanını okumuştum ve okurken sıkıntıdan patlamıştım. Başka kitabını okumayı da düşünmüyordum.Bir hafta önce kütüphaneye gittim. Orada dikkatimi çeken kitap olmadığı için ve yazara bir şans daha vermek için Fırtına'yı ödünç aldım. İyi ki de para vermemişim. Çünkü fikrim değişmedi.

 Öncelikle kurgusu çok basitti. Okurken ne olacağını tahmin edebiliyordum. Kitap Lolly kızımızın eski evlerini satmak için eski kasabaya dönmesiyle başar. Lolly evdeki eşyalarını toplamak için dağ evine gider. Radyoyu dinlemediği içinde yaklaşan kar fırtınasından haberdar olmaz. Bu arada Lolly'nin zengin olduğunu düşünüp onu gözüne kestiren iki psikopat Lolly'i dağ evine kadar takip eder. Bu arada cesur şerif Gabriel Lolly'nin dağ evinde olduğunu öğrenir, onu uyarmak için dağ evine gider. 

 Bana çok yavan bir kitap geldi .Okurken ne heyecanlandım ne de başka bir duygu hissettim. İşlediği konuya benzer o kadar çok film var ki ! Bu kitabı okumak yerine o filmleri izlemek daha mantıklı. Bir daha da asla Linda Howard'ın yazdığı bir almam.

PUANIM:


Hiç yorum yok: