Silüet YORUM (Konuşan Kitaplar İle Blog Turu)

 Silüet'i incelediğimiz blog turumuzun ikinci gününde herkese merhaba! Blogumda kitap yorumumu okuyabilirsiniz. Ön okuma, alıntılar ve daha fazlası için diğer blogları ziyaret etmeyi unutmayın :)

Yorum: Kapağını gördüğümde  büyülendiğimi ve içeriğinin nasıl olduğu konusunda meraklı olduğumu söylemiştim ama okurken bir türlü kendimi kaptıramadım. Bunun en büyük sebebi  sunulan dünya tam olarak anlatılmamasıydı. Kahramanımızın ağzından dinlediğimiz kitapta bize olayları aktaran kişinin bir şeyler bilmesi ama biz okuyuculara heyecan yaratmak için uzun bir süre sonra söylemesi bende heyecan yaratmak yerine kitaptan kopmama sebep oldu.

 Kitabımızın konusundan bahsetmeyeceğim. Çünkü daha öncede dediğim gibi kahramanın bildiği şeyleri sonradan öğrendiğim için hangi konu nerede anlatıldı ne oldu karıştı, kafam allak bullak oldu. Size yalnızca kurt sürüsüyle ilgili bir konusunun olduğunu söyleyebilirim.

 Karakterleri inceleyecek olursak geri dönüp baktığımda hiçbir karakteri sevemedim. Özellikle kahramanımız Calla benim en nefret ettiğim karakterdi. Alfa olmasına rağmen sürekli 'Ben bilmem, beyim daya iyi bilir' havalarında gezmesi sinir bozucuydu. 

 Kısacası ben bu kitabı sevemedim.Ama nefret ettiğimi de söyleyemem. Okumasam bir şey kaybetmezdim.

PUANIM:

Kitabı Okurken Dinlediğim Şarkı:


 Tur Takvimi:
29 Mart 2013

Yazar Tanıtım – Kitap Telvesi
Kitap Tanıtım – Kitap Aşığı
Ön Okuma ve Trailer – Kitap Sayfaları
Silüetten Önce - Tugcenin Kitaplığı

30 Mart 2013

Alıntılar – Kitap Avcısı ve Maria Puder Ölmedi
Kitap Çekilişi - Kitaplarım ve Ben
Film olsaydı Kimler Oynardı? – Küçük Kızın Büyük Kütüphanesi
Ya Sonra – Kördüğüm Hayaller
Kitap Yorumu – *9 Blog Birden


Hiç yorum yok: