İntikam Ateşi - Alıntılar-


  İntikam Ateşini uzun sürede okuyacağım diye bir karar almıştım. Tabi ki başaramadım. O kadar harika ki bitirince nasıl bir yorum yapacağımı bilmiyorum. Herhalde postta "müthiş" kelimesinden bol bir şey olmayacak :) Okurken kendimi o kadar çok kaptırmışım ki sonuna yaklaşınca sadece iki yeri işaretlediğimi görünce şaşırdım. neyse iki tane alıntı hiç yoktan iyidir değil mi =D

"En kötü anlarında hiç kimse iyi görünmez. Ama bizi biz yapan bu kötü anlardır. Ya güçlü bir şekilde dimdik dururuz ya da korku ve acıyla sineriz. Ya tecrübelerimizle olgunlaşıp zafere ulaşırız ya da sonu gelmeyen lanetli hatalar zincirine dolanıp mahvoluruz."

VEEE  okurken beni gülme krizine sokan bir alıntı =)

" 'Bir kavgaya mı karıştın? Hayır, bırak tahmin edeyim; yine yaralı bir köpek kurtardın, değil mi ?' dedim aksi bir tavırla.Bu geçen sefer kullandığı bahaneydi. 
'Burnum kanadı.'
'Burnu kanamışmış. Petunyama anlat sen onu.'
'Petunya?'
'Göt, Barrons. Götün teki derler ya hani.' "



Hiç yorum yok: