Okmaya Başladım #3 (Huzursuz Kemikler) ve Kargoyla Gelen Güzellik


 Huzursuz Kemikler uzun süredir okumak istediğim bir kitaptı ama kapağı bana çok itici geldiği için bir türlü başlayamamıştım. Okumaya başladığımda keşke daha önce başlasaymışım diye düşündüm. Daha önce çok tarihi aşk kitabı okudum ama ilk defa tarihi gerilim okuyorum =D kitabın başındayım ama bu tempoda ilerlerse benden 5 puanı kapacak gibi görünüyor.



Bundan bahsetmesem ölürdüm! Şu güzelliğe bakar mısınız ^.^ Artık bir kitabı almadan ve okumadan önce arka kapak yazısını okumama kararı aldım. Çünkü bazı arka kapak yazılarında o kadar çoık bilgi var ki kitabın özeti yazıyor zannedersiniz.  O yüzden konusunu bilmiyorum ama meraktan çatlıyorum. Konusu ve işlenişi de kapağı kadar güzelse Silüet'in tadından yenmez =)

Hiç yorum yok: