Ejderin Tutkusu


   Ejder Serisi benim en sevdiğim serilerden biri.O yüzden kitap yorumuna başlamadan önce seriden biraz bahsetmek istiyorum. Öncelikle bu seriden çok fazla şey beklerseniz hayal kırıklığına uğrarsınız .Evet, çok eğlenceli ama bir ateş serisi gibi bağımlılık yapan bir seri beklememelisiniz. Bu seride benim beklediğim bolca eğlence.  

 Kitabımıza geçecek olursak bu kitap serinin diğer kitaplarından birkaç tık aşağısındaydı. Bunun en büyük sebebi kitapta kopuklukların olmasıydı. Biz Gwenwael'in kitabını okumayı beklerken sürekli Annwyl'in sarayına gittik geldik.  Hele kitabın sonlarına doğru sadece Annwyl'den bahsedildi. Yazar ilk kitapta yeterince bahsedemediğini mi düşündü bilmiyorum ama bu durum beni çok rahatsız etti. 

 Gwenvael beklediğim gibi beni bolca güldürdü. Söz konusu Gwenvael olunca gülmemek elde değil zaten. Kitabın konusu hakkında hiçbir fikre sahip olmayan annem bile arka kapak yazısını okuyunca güldü. 

 PUANIM:

 Okurken Dinlediğim Müzik:
  
Kitapla alakasız bulduğum bir müzik.  Ama okurken bunu dinledim. gerçi söz konusu Amy Lee olunca her yer ve her durumda dinleyebilirim :)

Hiç yorum yok: