2013'ün En İyi Kadın Ve Erkek Kahramanları

 Konu kahramanlar olunca kafayı yiyen biri olarak bu listeyi yapmasam olmazdı sanırım :) Bakalım benim seçtiğim kadın ve erkek karakterler kimlermiş :)

EN İYİ ERKEK KAHRAMANLAR


(Tatlı Bela -Ayaklı Bela) Travis: Afet oğlan da aranacak tüm özellikler vardı. Karizma desen bir ülkeye yetecek kadar var. Kıskançlık konusunda bezen ipin ucunu kaçırsa da Travis'e o bile yakışıyor. Mükemmel dövüşüyor (ki o dövüşçü). E birde dövmeleri olunca yeme de yanında yat.




(Ateş Laneti) Vlad Tepes:  Vlad Gece Avcısı Serisinin en sevdiğim karakterlerinden biri. Normal hayatta Kazıklı Voyvoda olarak bildiğimiz manyağı yazar o kadar güzel bir şekilde evirip çeviriyor ki karşımıza oldukça ilginç karizmatik bir karakter çıkıyor.




(Ateş Serisi) Barrons: Ah Barrons ah! Seni tarif etmeye kelimeler mi yeter! Barrons böyle tarif etmeyle anlaşılmaz. Söz konusu Barrons olunca okuyup yaşamak gerekir ;)

 Kişiliği hakkında pek bir şey söyleyemeyeceğim. Dört kitapta okumama rağmen daha ne ayak olduğunu çözemedim :D


EN İYİ KADIN KAHRAMANLAR


(Kahperengi)Narin: Çok güçlü bir karakterdi. Bir bataklıktan çıkıp güçlü bir kadın oluşunu büyük bir heyecanla okumuştum. 





(Ateş Serisi)Mac Kayla: güçlü intikam duygusunun arkasına bile saklanamayan çocuksu kişiliğiyle benim her sene favorilerim arasında kalacak bir karakter :) 




(Ateş Laneti) Leila: Şu Megan Fox'un ağzını yüzünü biraz dağıtsak hayalimdeki Leila olup çıkacak :D Leila yeteneğinden dolayı zorlu günler yaşamış bir karakter. Kişilik özelliğiyle Gece Avcısı Serisinin Cat'ini andırdığından mıdır bilmem ama Leila'yı çok sevdim :)



(Umutsuz) Sky: Yaşadığı onca zorlukla tekrardan yüzleşmek zorunda kalan Sky da bu listeye girmeye hak kazandı. ayrıca kitabı okumadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum :)


Sizin favori karakterinizi hangileri ?
Ortak favori karakterimiz var mı ?
Lütfen benimle paylaşın :)

Hiç yorum yok: