Aynı Yıldızın Altında - John Green


 Aslında birkaç gün önce bitirdim ama bir şeyler yazabilmek için birkaç gün beklemeye karar verdim. Çünkü kendimi toplamam gerekiyordu. Aynı Yıldızın Altında beni çok sarstı...

 Belkide beni bu kadar çok etkilenmemin sebebi konusu hakkında en ufak bir  bilgiye sahip olmamamdır. Ben sıradan duygusal bir aşk kitabı bekliyordum. Kitabı okumaya başlayınca elbette büyük bir şok yaşadım. 

 Her sayfası, her cümlesi çok kaliteliydi. John Green çevremizde çok olan ama bir türlü üzerinde düşünemediğimiz bir konuyu çok mükemmel bir şekilde işlemiş. insan okurken sürekli " Çevremde bunları yaşayanlar var." diye düşünüp sarsılmadan edemiyor.

Sonunda ise bildiğin salya sümük ağladım. Ağlamamak elde değil ki! Kitabı bitirdiğim gün Aynı Yıldızın Altında'yı düşünmekten başka hiçbir şey yapamadım. 

 Eğer hala okumadıysanız hangi tarz kitapları seviyorsanız sevin gidip bu kitabı alın. Emin olun pişman olmayacaksınız.

PUANIM:


Kitabı Okurken Dinlediğim Müzik:


Sözleri kitaplar hiç alakalı olmayabilir ama okurken  ağlamama yardım eden hüzünlü bir şarkıydı. Kitabı okuduktan sonra sözlerinin çevirisine baktığımda yıkıldım. Oysa benin anladığım bölümler " So I cried cried cried, And now, say goodbye" ve "Oh you're my tragedy... tragedy,Oh you're my Tragedy," kısmı kitaba uyuyordu. 

Neymiş yarım yamalak İngilizce'yle bir halt olmuyormuş. Neyse sağlık olsun :D


Hiç yorum yok: