Bloguma Ve Videolarıma Yapılan Saygısızlık!

 Bunu sizinle paylaşıp paylaşmama konuşunda tedirgindim ama bugün moralimi bozan ve beni çok üzen bir olay ile karşılaştım.  Bildiğiniz gibi blogum 2011'den beri Kitap Aşığı adıyla aktif. 7 aydır ise blogumda yayınlamak üzere Youtube'a video ekliyorum. 

 Aslında bunu açıkmama gerek bile yok. Birçok blogger arkadaşa video çekmesi için  çok baskı yapmışımdır. Bunu da bütün içtenliğimle istiyorum. Tahminen yarım saat önce tesadüfen bir kitap videosuna rastladım. Nasıl sevindim anlatamam. Büyük bir mutlulukla açtım. Tam videoyu beğenmek üzereyken youtube kanalının adının Kitap Aşığı olduğunu fark ettim.! Benim üç senedir emek ettiğim blogun adını almak bu güne kadar yaptığım bütün emeklere saygısızlıktır. 

 Halbuki nasıl sevinmiştim. O sevincim yerle bir oldu. Kitap videosu çekebilirsin. Dediğim gibi bunun yaygınlaşmasını çok istiyorum. Ama bunu yaparken aynı zamanda hırsızlık yapmak bambaşka bir olay! Tabi bunu yapan kişinin neden böyle bir ihtiyaç hissettiğini bilmiyorum.

 Aklımda günlerdir tatil zamanında şu şu şu videoları çekeyim diye düşünüyordum. Şu anda 3 yıllık emeğimin bu kadar çabuk yok sayılmasına o kadar sinirlendim ki video çekme fikri midemdeki kasların sinirden gerilmesine sebep oluyor.

Bu olayın ardından bir süre video çekmemeye karar verdim. Belki birkaç gün sürer belki birkaç ay belkide hiç çekmem. Bilmiyorum. Bildiğim tek şey sinirden gözyaşlarımı tutmaya çalıştığım.

Hiç yorum yok: