Yıldız Çarpması


Bu kitabı uzun bir süre önce Dex Yayınları'nın yarışmasında kazanmıştım. Ancak şimdi birkaç gün önce okumaya başladım. Astroloji tutkunu Christy'nin Astronomiye kafayı takmış Ben'e olan aşkını anlatıyor. Boş zamanınızda okunabilecek güzel bir kitap ama okumazsanız da bir şey kaybetmezsiniz.

Arka Kapak: Agresif, ukala, kafayı burçlara takmış olan Christy Marlowe nasıl olur da astronomiyi astrolojiye tercih eden Ben'e aşık olabilir?

Kader onları bir plastik cerrahın muayenehanesinde bir araya getiriyor. İkisi de acı dolu anıları hatırlatan artık istemedikleri dövmeleri sildirmek için oradalar. Ben'in, Christy'nin hapisteki eski erkek arkadaşının adaşı olması kötü bir işaret olabilir mi? Öyle bile olsa kendi deyimiyle "mutluluktan galaksiler arası uçuşa geçen" kalbine söz geçirmek Christy için kolay değil.

Christy'nin saplantılı  eski erkek arkadaşı hapisten çıkınca Ben telaşa kapılır. Christy ise ise Ben 'in buz mavisi gözlerinin derinlerinde yatan hüznü çözmeye çalışmaktadır.Ancak geçmişe sünger çekmek o kadar da kolay değildir. Söyledikleri yalanlar ayaklarına dolanınca Christy ve Ben'in romantik komedisi alt üst olur.

Hiç yorum yok: