Kitap Alışverişi # 1


Kitaplarımı genellikle internetten almayı seviyorum. Çoğunu Okuoku sitesinden yapıyorum. Hem çabuk  geliyor ve uygun fiyatlar sunuyor. Hemde bir sürü ayraç veriyor =)

Bu aralar fantastik harici başka türden kitap okumayı hedefliyorum ( Anita Blake hariç). Biraz tarihi aşk okumaya karar verdim. Uzun uzun araştırdıktan sonra dört kitapta karar verdim.




Daha öne hiç Tess Gerritsen'ın yazdığı kitabı okumadım. Arkadaşlarım bağımlısı olacağımı söyledi. Bu kitabı hafta sonuma saklayacağım ki gündüz rahatça okuyabileyim. Akşam okuyup da korkarsam gece  uyuyamam :)








Bu kitabı bir arkadaşım okurken gördüm. Elinden alıp rastgele birkaç sayfasına göz attım. Bayıldım. Kafama her şeyi takan biri  olarak bu kitabı okumanın bana yararlı olacağını düşünüyorum. Okuyup göreceğiz =)

Siz neler okuyorsunuz ?

Hiç yorum yok: