Takas Edeceğim Kitaplarım

Herkese Merhaba ! Kitaplığım uzun süre önce dolduğu için aldığım kitapalrı masanı üzerine diziyordum. üniversiteyi şehir dışında okuma ihtimalim olduğu için kitaplık yaptırmayı da istemiyorum.

 Kitap İklimi blogunun sahibiyle takas yapmaya karar verince ben neden bunu yapmıyorum dedim.

 Takas etmek istediğim kitapların hepsinin fotoğrafını okumak istiyorum ama öncelikle belirtmek istediğim birkaç şey var.

  • Kitaplarımın hepsi orijinaldır ve takas edilmek istenilen kitabın orijinal olması zorunludur!
  • Kitapların hiçbiri yıpratılmadı.
Bana facebook sayfamdan veya e-mail  adresimden ulaşabilirsiniz. Eğer takas etmek istediğiniz kitabı okumadıysam ve merak ediyorsam takas yapabiliriz :)

Şimdi takas etmek istediğim kitaplara göz atalım :)







Hiç yorum yok: