Lider ( Dönüşüm Serisi Son Kitap )


 Bu seriye veda ederken ağlayacağımı, kitabı bitirdikten sonra birkaç gün boyunca kitabı kafamda evirip  çevireceğimi düşünüyordum ama öyle olmadı. Son kitap beni hayal kırıklığına uğrattı. 

 Yazarın diğer kitapları bir sonrakinden daha güzel olduğu için böyle düşünüyordum ve bomba gibi bir son bekliyordum.

 Beni en çok rahatsız eden şeyle başlamak istiyorum. Bu ne diye soracak olursanız Aşk Üçgeni. Diğer kitaplarda gayet dozunda verilen aşk üçgeni Liderde oldukça abartı seviyedeydi. Sürüler birbirine girmiş, etraf kan göleti olmuş. Bizimkilerin aklıysa aşkta. Haliyle bu durum baydı.

 Faythe bu kitaba kadar çok sevdiğim nadir kadın karakterdi. Liderle bu özelliği kaybetti. O kadar kendini beğenmiş davrandı ki tüm sevgimi alıp götürdü.

  Şimdi bu kadar saydırdım ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler. kitap kötüydü ama serinin geneline bakınca iyi bir seriydi. Okuduğum için pişman olmadım ama şu final kitabı daha iyi olabilirdi sanırım.

PUANIM:
Sırf dövüş sahneleri için verdim bu puanı. Yoksa ikiden fazlasını vermezdim.



Hiç yorum yok: