Ateş ve Buz - Julie Garwood


 Günümüz aşk kitaplarından oldum olası hoşlanmamışımdır. E neden bu kitabı aldın öyleyse diye soracak olursanız hemen açıklayayım. Ben bu kitabı kiler indiriminden 5TLye almıştım. Tabi bu kadar ucuza olunca konusuna falan da bakmadım. Ateş ve Buzu tarihi aşk kitabı zannediyordum ama değilmiş.

 Tarihi aşk romanı olmadığını öğrenince hayal kırıklığına uğradım ve okumayı uzun bir süre erteledim. Anneme "Okuyacak kitabım kalmadı :(" diye duygu sömürüsü yapmaya karar verdiğim için okumak zorunda kaldım.

 Kitabımız hakkındaki görüşlerime gelecek olursak öncelikle  aşk teması yeteri kadar vurgulanmamış, macera konusunun yanında çerez niyetine konuluş gibi duruyordu. Yani Ateş ve Buz için macera kitabı demek daha doğru olur.

 Normalde karakterlere çok önem veren biriyim ama söz konusu aşk kitapları olunca erkek karakterler benim için çok önemli. karakterimiz Jack karakterden ziyade tip gibi kalmış. Kişilik özellikleri "Ben soğuk sevmiyorum!" ile sınırlandırılmıştı.

 İyi yanlarına gelecek olursak çok akıcı bir dili vardı. Çok çabuk bitecek kafa yormayacak bir kitaptı. Sonlarına doğru meraklandım ve heyecanlandım ama bunun yeterli olduğunu düşünmüyorum.

 Bu tarzda kitapları sevmediğim için yorumlarken tarafsız yorumlamaya karar verdim ve böyle yorumlamaya çalıştım. yazarın tarihi aşk kitaplarından bazılarını da okumuş biri olarak bu kitabı kurgusu ve karakterleri açısından düşük bir seviyede olduğunu düşünüyorum.
PUANIM:


Hiç yorum yok: