Agatha Christie - Kahverengi Elbiseli Adam


 Agatha Christie harika bir yazar! Adının ilginçliği sebebiyle kütüphanede diğer Agatha kitapları yerine bunu seçtim. Çünkü adını görünce aklıma kahverengi fırfırlı bir elbise giymiş adama geldi. Şimdiden söyleyeyim fırfırlı elbise giymiş adam falan yok :D

 Kahverengi Elbiseli Adamda diğer Agatha kitaplarında işlenmeyen aşk konusu da işlenmişti. Aşkı Agatha'nın gözüyle kitapta görmek harika ve farklıydı. Yine son dakikaya kadar suçlunun kim olduğunu fark edemedim. 

 Kitap tek kelimeyle harika ama küçük punto olması okurken beni çok zorladı. Gözlerim resmen isyan etti. Tabi ben böyle güzel bir kitabı bırakamayacağım için göz damlalarının yardımıyla bitirmeyi başardım.

 Gerilim seven biriyseniz ve daha önce Agatha kitabı okumadıysanız kesinlikle okumalısınız!

PUANIM:

Hiç yorum yok: