Mayıs Ayında Okuduklarım


  Herkese merhaba! Birçoğunuzun bildiği gibi bir süre önce bloga ara vereceğimle ilgili bir yazı yazmıştım. Ara verdikten sonra düzenimin bozulduğunu fark ettim. Anlayacağınız blogumla ilgilemek hayatımda yemek yemek ve uyumak kadar önemli bir olay olmuş. Bende bloga geri dönmeye karar verdim. Tabi bu kararı alalı bir hafta oldu olacak. Neden şimdiye kadar yazmadın derseniz elimde gitmedi. Ülkemizde yaşanan üzücü olayları hepimiz biliyoruz. Facebook ve Twitterdan gelişmeleri takip etmekten kitap okumayı da ders çalışmayı da unuttum. Eminim bir çok kişi benim gibi olmuştur. Daha bu konu üzerine söylenecek çok şey var ama biz blogumun konusu olan kitaplara dönelim.

 Mayıs ayında okuduklarımı bu kez video ile anlatmayacağım. Dediğim gibi içimden hiç gelmiyor. Bir kitap alışverişi yaptım. Onu da yakın bir tarihte video şeklinde sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. 


Bu seriye başlayamayan varsa gitsin bir an önce başlasın. Benim bayılıp ölüp bittiğim bir seridir. Kitabı size anlatmaya çalışmayacağım hiç. Bir ara denedim de kelimelerin rastgele bir araya geldiği tuhaf bir yazı çıktı ortaya =D Okumak isterseniz sizi buraya alalım.

Okuduğum birçok kitaptan farklıydı. Okurken yer yer sinir krizleri geçirsem de okuduğuma hiç pişman olmadım. Zaten ödüllü bir kitapmış kendileri. Beni tek rahatsız eden şey kitabın sonlanma şekliydi. Belki farklı şekilde bitirilse daha güzel olurdu.

Bundan blogumda bahsetmedim. Bir ara uzun uzun yorumlayacağım.   Ben kitabı okuduktan sonra arkadaşlarıma da verdim. Kitap sınıfta elden ele dolaştı. Kitabı okuyanlar sanki o olayları kendisi yaşamış gibi anlatıyordu. Çok eğlenceli vakit geçirmemizi sağladı. Bu kitaba bayıldım. Eğlenceli zaman geçirmek için bire bir :)

Birde Ejderin Arzusu'nu okudum. Onun yorumu için buraya tıktık.


Umarım ülkemiz bir an önce huzura kavuşur. Umarım birileri bir an önce asıl gücün halkta olduğunu anlar. Herkese SEVGİ dolu günler dilerim.



Hiç yorum yok: