Şahane Hatalar Cumartesi



 Benim aksime çoğu kişi Şahane Hataları beğenmemiş. Bunu sebebinin Şahane Hatalar  Serisine roman gözüyle bakılması olduğunu düşünüyorum. Baştan söyleyeyim Şahane Hataları elinize alıp baştan sona okuyabileceğiniz bir bir kitap olarak görürseniz hayal kırıklığına uğrarsınız. Ben kitaba başlarken bir oyun oynayacağımı düşündüm. Okurken çok eğlendim. Eğer  bilgisayar başında sürekli oyun oynayan biriyseniz bu  kitabı alın ve okuyun. Okuyarak oyun oynamaktan daha eğlenceli ne olabilir ki !

 Kitabın ilk birkaç sayfasını okuyunca alt kısımda size iki seçenek sunuluyor ( Buraya gitmek istiyorsanız 200. sayfayı şuraya gitmek istiyorsanız 5. sayfayı açın gibi). Sizde tercihinizi yapıyorsunuz. Sonra orada da size iki seçenek sunuluyor. Bu böyle bir süre devam ediyor. Yaptığınız tercihler sizi bir sona götürüyor.  

 Benim sonum çok şaşırtıcı oldu. Hiç beklenmedik bir şey oluverdi. Bende acaba başkaları yapsa neler olur diyerek kitabı diğer gün okula götürdüm. Asıl eğlence orada başladı. Ben bir arkadaşıma okuması için verdim. Arkadaşım gelip okuduğunu kendisi yaşamış gibi ballandıra ballandıra anlattı. Sonra bu kitap elden ele dolaştırıldı. Derslerde sıra altında okundu. Başta da dediğim gibi biz buna oyun gözüyle okuduk. Bu sayede çok eğlendik. Hatta okuyan çoğu kişi kitabı almak için adını not aldılar. Okumayı sevmeyen arkadaşlarım bile kitabı nereden alabileceklerini sordular. 

 Arkadaşlarınızla bir araya geldiğinizde fala bakmak veya dedikodu yapmak yerine Şahane Hatalar Cumartesiyi elden ele dolaştırın. Yarın arkadaşlarımla buluşacağım ve Şahane Hatalar Cumartesiyi de yanımda götüreceğim. Bakalım onların seçimleri nasıl sonlanacak.

PUANIM:



Hiç yorum yok: