KAN ATEŞİ (ATEŞ SERİSİ #2)


 Kan Ateşi'nin son sayfalarına geldiğimde neden üçüncü kitabı da almadım diye kendime lanet okudum. O kadar heyecanlı bitti ki ! Kitap bütün olarak harika. Hiçbir kusur göremiyorum. Normalde kadın karakterlerde çoğunlukla eksiklik bulurum. MacKayla bu güne kadar okuduğum kitaplar içinde en sevdiğim kadın karakter oldu. Kitapta bir de Barrons var. Ah Barrons! Barrons  gibi karakteri daha önce hiçbir kitapta görmedim görebileceğimi de hiç sanmıyorum. Ne aşırı baskı yapıp sevdiği insanları boğuyor ne de serbest bırakıp sevdiği insanların zarar görmesine izin veriyor. Gerçi Barrons'un sevdiği bir insan var mı bilmiyorum. Bencil mi değil mi anlayamadım gitti.  Bu adam tam anlamıyla soru küpü. İki kitap boyunca Barrons hakkında öğrendiğim iki şey var.

1. Alfa erkek
2.Kesinlikle çok küfür ediyor.

 Karakterler hakkında günlerce yazı yazabileceğim için karakterler hakkındaki görüşümü burada kesiyorum.Kitabın konusunu da anlatmaya girişmiyorum. Çünkü kendimi kaptırıp ağır spoiler söyleyebilirim. Hiçbir seri bende bu derece bağımlılık yapmamıştı.


PUANIM:  


NOT:  Ateş Serisi hayran sayfasında bu müziğe rastladım. Dinlerden aklıma Barrons'dan başka bir şey gelmesi mümkün değil.





Hiç yorum yok: